. Den Osminkade Sanningen .


Det är så här man ser ut när man inte sovit en hel natt på ungefär 2 veckor. Blek, tomma ögon med mörka ringar under dom. Ingen vacker syn men, och detta är ett stort men, jag var på apoteket igår och köpte Losec efter deras rekommendationer. Och visst fan hjälpte det! Sov som en stock hela natten och hade nog sovit fortfarande om det inte hade varit några puckon som satte igång en slagborr tidigt i morse + att sonen skulle till dagis.

Trots mitt avbrott i den absolut nödvändiga skönhetssömnen så vaknade jag med ett leende på läpparna. Jag var (är) så glad över att äntligen ha fått sova en hel natt utan halsbränna att jag skulle börja gråta. Snacka om att vara hormonell då! Nu kanske jag kan jobba på att bli snygg igen.

Vill ju inte behöva skämmas på BB-bilden i tidningen.

Kommentarer:

1 Cilla:

Vilka fina drag du har i ansiktet :)

2 Furimmer:

Du e ju skitsnygg osminkad! Den som ändå såg ut så...

3 Anne svarar...:

Cilla och Furimmer

Men shit vad ni var gulliga då, tjejer :$

Tack så mycket! :D

4 Sara:

håller med föregående! om jag såg ut så utan att sova, då jävlar!

5 Anne svarar...:

Sara

Men ser ni inte hur trött och blek jag ser ut? Hemskt. Men gulligt av er att säga nått annat ;)

Kommentera här: