. Dagens Lilla Inköp .


Nej, det var inte vårat matsalsbord som fanns på Stegen. Damn it! Jag vill ju börja slipa, fixa och pyssla med nått. Får bli en säng in till Erikshjälpen i Vimmerby på torsdag. Kanske har dom mitt (vårat) bord där. Hoppas, hoppas, hoppas...

Men bara för att jag inte hittade nått bord så betyder inte det att jag kom tomhänt hem. Nej då, jag hittar alltid nått. Lite dåligt med saker där inne idag dock men för 45 kr så fick jag allt detta:
  • En såssnipa.
    Något som Danne sa till mig att kolla efter. Bara för att slippa höra mitt tjat här hemma om att vi inte har någon.

  • Tre stycken mini krukor.
    Perfekt att plantera Elias alla frön i och de tar ingen som helst plats.

  • En glasvas.
    Har inga vaser med smalöppning så denna blev perfekt. Men den var väldigt skitig så den åker i diskmaskinen innan den tas i bruk.
Lite tanke bakom köpen fanns det allt iallafall.

Kommentarer:

1 chayenne:

sv: eller hur :D

Du med förresten! ;)

Kommentera här: