. Baby Shower .


Sitter och pysslar lite inför the Baby shower ikväll. Danne och jag har fart runt i Hultsfred som skållade råttor för att fixa och trixa med lite hemliga saker inför det. Jag har en bild i huvudet av hur det ska vara, får se om det blir så bra. Bara för att ingen av värdinnorna ska få reda på hemligheten innan det börjar så gör jag ett förinställt inlägg här på bloggen så fort jag är klar. Ett inlägg som kommer publiceras när jag redan sitter där och vräker i mig godsaker utan några som helst hämningar.

Ska bli kul det här. Första babyshower jag är på faktiskt. Tror inte att det är så vanligt i Sverige än (eller är det?) eftersom jag annars bara sett det i Sex And The City, Desperate Housewives osv. Tycker absolut att det är en grej man ska införa bättre här också. Det är väl mysigt att träffas så där någon månad innan det blir fullt upp med blöjbyten, bajspåsar, spyhanddukar och vakna nätter?

Jag ska banne mig också ha en babyshower!

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Det ÄR hur mysigt som helst ;-) Min mamma och syster anordnade det både när jag väntade Travis och nu senast med Tindra. Hoppas ni har en bra kväll! Kram

Kommentera här: