. Baby Rock n' Roll .


Jag har fått in en tanke i mitt huvud som jag har väldigt svårt att göra mig fri ifrån. Det är nämligen så att jag sagt ifrån till folk att köpa saker till bebisen innan han är född. Eller rättare sagt; de får köpa saker till honom om de vill så länge jag inte vet om att de tänker göra det eller har gjort det. Jag vet att jag överdriver en smula men jag vill helt enkelt inte ta ut nått i förskott.

Sen hur andra gör struntar jag i. De kan få köpa på sig hur mycket kläder som helst om de vill det som de fyller låda efter låda med - that's their business, men jag vill inte göra det. Förlossningen är trots allt det mest kritiska ögonblicket under hela graviditeten så jag ropar inte "hej" förrän den är över.

Men det betyder inte att jag inte hittat as mycket fin HÄR som jag vill köpa.

Kommentarer:

1 Johanna:

Vill me ha en pöjk ;) när jag ser sakerna kanske får bli en till sommaren ;)

2 Anne svarar...:

Johanna

Ja, men det här är ju kläder som tjejer också kan ha :)

Till sommaren? Hur snabbt gräddar du egentligen? :D

3 Johanna:

Menar göras till sommaren :)

4 Anne svarar...:

Johanna

Så att Ängla bara är 1 år och 9 månader när nästa föds? Njae, det är ingen bra idé va? :S

Kommentera här: