Ut med julen och fixa en ful-knut!

Nu är julen utstädad från denna lägenhet. Det enda som får stå kvar ett tag till är ljusstakarna på barnens rum. Redan?! tänker ni antagligen. Ja, redan! En vecka hit eller dit spelar ingen större roll enligt mig. Ju förr desto bättre. Men lite snö kan det allt få lägga sig på backen så att det ljusnar ute. Jag är trött på mörkret nu.


Nått annat jag är trött på är mitt hår. Funderar starkt på att klippa det kort igen, men vet att jag kommer ångra mig då det väl är gjort. Men just nu så har jag bara två frisyrmöjligheter och det är utsläppt eller uppsatt. Fan vad trist! I kvällens dansa-ut-julen-för-tidigt städande så fick det bli en ful-knut mitt på huvudet. Kan liknas vid Lilla My's men hey; det är bara jag och mina tre grabbar här hemma.

Dom älskar mig oavsett hur mycket bad hair day jag har.

Kommentera här: