. Skev Bild Av Det Hela .


När man kommer hem, efter att ha lämnat av äldsta sonen hos hans pappa, och möts av detta - Danne och David i soffan, så vet man inte riktigt hur man ska reagera. Ska man skratta eller gråta liksom? Skälla ut dom eller sätta sig ner och kallprata:

- Det är ingen fara pojkar, man får vara inne och leka då det regnar ute.


Ett riktigt dilemma det där. Det var ju inte som att jag var beredd på att komma hem till detta då jag åkte iväg. Vem vet vad som kunde ha hänt om jag inte hade kommit hem. 10 minuter senare och.. Nej, jag vill inte tänka på det. Kanske lika bra att jag inte tänker alls. Jag ser i syne då jag haft huvudvärk till och från hela veckan, trots att jag haft sovmorgon fram tills idag.


Nördar..!

Kommentarer:

1 Jannie:

ha ha ha Klockrent...Tack för skrattet!Kram

Kommentera här: