. I Valet & Kvalet .

Floral Jersey Dress SEK 249, Club L - NELLY.COM Haley dress SEK 279, Jeane Blush - NELLY.COM Color Block Dress SEK 299, Paprika - NELLY.COM
Teal Bow Back Dress SEK 299, Paprika - NELLY.COM Lace Cut Out Back Dress SEK 299, John Zack - NELLY.COM One Shoulder Wrap Dress SEK 349, Pearl - NELLY.COM
Off Shoulder Dress SEK 349, Three Little Words - NELLY.COM Blanche S/S Mini Dress SEK 359, Vero Moda - NELLY.COM One Slinky Rouch Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM

Min bror gifter sig om lite drygt 1 månad
. Jag har ingen klänning att ha på mig på hans bröllop och ja, jag måste köpa en ny. Varför? Jag är inte en sån där flick-flicka, ni vet, och därför äger jag inte allt för många klänningar. De jag lyckats samla ihop i min garderob är mest basic och alltså inget man kan använda på bröllop. Min bror slinker in på min blogg lite då och då så jag tycker att, när han gör det, så kan han passa på att meddela mig om någon av dessa skulle passa? Eller är de allt för korta?

Någon som kan ge tips om andra snygga klänningar då jag antar att dessa kommer gå fett bort..?

Kommentarer:

1 L:

Jag slår ett slag för den beiga eller den orangea.Du har kropp för alla dessa snygga klänningar.

2 joanna:

Den längst ner i mitten är fin för bröllop dom andra är kanske lite mer ute kvällar :) <3

Kommentera här: