. Att Kunna Ladda Batterierna .


Ni kanske märker att jag inte riktigt hinner med bloggen den här veckan. Jag hinner inte med så mycket annat heller om jag ska vara ärlig. Men så är det då man är näst intill gräsänka, vissa saker blir lidande och i detta fall är det bloggen. Nu har jag iallafall lite kvallitétstid då båda trollungarna sover sen 1 h tillbaka. Bäst att passa på att göra det J A G vill nu då medan jag hinner.

Kan även passa på att säga, till de som inte visste, att jag har världens bästa mamma och världens bästa svärmor. It's a fact. De kom båda hit nu i eftermiddag/ikväll för att umgås med sina barnbarn och därmed låta mig ladda mina batterier litegrann. Jag har svårt att sätta ord på hur mycket en sån "liten sak" betyder - men som jag alltid sagt; det är de små sakerna som är viktigast. Men jag fortsätter, med stor respekt, att undra:

Hur fan klarar ensamstående föräldrar av det när de har fler än en unge?

Kommentarer:

1 Jennifer:

svaret på din fråga; Det går ju så klart, men det är pga vilja. Det är så tufft så man tjuter stundtals och man hittar sidor hos sej själv som man inte trodde att mna hade. På gott och ont...

Kommentera här: