. LoveFilm .


Nu är det dags att Buzza lite igen. Denna gång fick jag ett erbjudande om att testa på att hyra film från Lovefilm - få filmer direkt hem i brevlådan. Varför inte tänkte jag och registrerade mig på deras hemsida. Det stod någonstans att man skulle göra en filmlista på de filmer som man ville ha hem, så många som möjligt, och ranka dom i intresseordning.

En 1:a för de filmer som man var mest intresserad av att se, en 2:a för nästa och en 3:a för de filmer som man kunde vänta lite med. Detta för att man inte ska  behöva vänta allt för länge på att få hem filmer i brevlådan. Jag la bara in två filmer som jag var intresserad av och trots det så fick jag hem dom efter bara någon dag. Sjukt fort med andra ord!

Filmerna som jag fick hem var "Dumma mig", som uppskattades väldigt mycket av både mig och sonen på våran filmkväll igår (se bilder nedan) och "RED" som gillades skarpt av både mig och sambon. Dessa filmer fick jag hem gratis, vilket jag uppfattat det som att man får första gången(?) eller så var det just för att jag är Buzzador och skulle testa tjänsten.

Jag avbokade mitt medlemskap på Lovefilm redan när jag fick hem filmerna. Detta pga att jag inte har råd att betala 99:-/månad för att hyra hem 3 filmer (högst) just nu. Hade det inte varit pga min ekonomi så hade jag antagligen fortsatt att prenumerera på Lovefilm just för att det är så smidigt och enkelt att använda. Kanske att jag hopaps på det vid ett senare tillfälle igen.

Kommentarer:

1 Leena:

Jag är medlem i lovefilm, och har varit i flera år. Helt förståligt om man inte har råd att vara medlem där, men om man har råd så är det toppen. Snabbt och enkelt!

Kommentera här: