. V. 33+0 .


Blev ett besök på MVC idag
. Vi kollade bara hur det gått med alla stänkare jag tagit (har dock 3 st kvar att ta) och jag kan meddela er att det gått upp lite till. Inte så mycket men från 90 till 97 vilket är det högsta jag haft under hela graviditeten. Man får vara glad för det lilla. Låg på 116 vid inskrivningen sen sjönk jag som en sten. När jag har tagit de andra tre så borde det ligga runt 110 iallafall.

Bara för att fira att det gått upp så bra så tänker jag ha en träffa-vänner-turné nästa vecka. Träffa bl. a Marie, Linda, Chayenne, Matilda och Johanna. Försöka ta en tur ut till Gullringen med Allra Käraste Syster också för att hälsa på farmor. Som jag förövrigt inte träffat sen i julas. Riktigt jävla dåligt av mig/oss. Får se hur hon reagerar då jag nu är höggravid (det räknas jag väl som?) med gigantisk mage.

Något jag inte hade vid jul.

Kommentarer:

1 Frida:

Hoppas du kommer upp lite nu med dina värden!! =)

2 Linda:

Skönt att det går uppåt med värdena, det borde ju även påverka måendet och humöret lite!

Kommentera här: