. Tagit Mig En Stänkare .


Idag var det dags för
mig att ta mig ett järn på vårdcentralen igen. Förra gången däckade jag efter 10 minuter. Antar att det var för länge sen jag tog mig en stänkare och att det är därför jag inte tål det lika bra längre. Idag la jag mig ner redan från början och det gick betydligt mycket bättre.

Det enda jag kände var lite illamående (inte alls lika illa som sist) + att jag fick järnsmak i munnen. Ni vet sån smak som man kan få då man dricker vatten ur vissa kranar. Annars gick det kanon och jag fick i mig allt utan några avbrott. Imorgon blir det ett besök på MVC.

Ska bli kul att se hur mycket HB't har gått upp.

Kommentarer:

1 Johanna H:

Kämpa på, du är snart i mål! :)

En dag i taget!

Säg till om du behöver hjälp med något. Även att vi inte känner varann så finns det inget som säger att jag inte kan dra en repa på Willys åt dig, eller liknande. :)

Kommentera här: