. Skära . Skära . Skära .


Emo-dagen går mot sitt slut och avlöses snart av långfredagen. Då kommer Elias äntligen hit igen. Min egen lilla trollunge ♥ Då blir det påskmiddag hos Dannes mormor & morfar och även lite försenat påskpyssel med sonen då vi kommer hem igen. Tror att det är idag man ska leta efter sina gömda påskägg egentligen men han får leta efter det på lördag istället.

Idag blev vi bjudna på lunch av Dannes storebror. Biff med bambuskott på Bambugården blev det för min del. Det satt fint så det tackar vi för. Efter det blev det fika hos deras mormor & morfar och jag tror minsann att jag blivit lite brun i ansiktet trots att det inte var riktigt meningen.

Känns helt ok en dag som denna.

Kommentarer:

1 Ann-Sofi:

Glad påsk söta du:)

2 Anne Svarar...:

Sippe

Tack detsamma min fin fina vän :)

3 FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

Kommentera här: