. Lekparkspremiär .


Efter att ha lyckats sova från 3.35 till 6.40 inatt så har det varit en riktigt seg dag idag. Jag har inte hängt med riktigt i huvudet och jag har betett mig mer eller mindre som en sengångare i både tal och rörelser. Jag kände mig t.o.m så osocial så jag motvilligt sa ifrån att träffa Marie idag. Något jag vanligtvis inte skulle göra. Vi bokade iallafall in en morgonkaffe imorgon så jag får ju träffa henne iallafall.

Senare på eftermiddagen fick sonen med mig och Danne ut en sväng och eftersom det var så fint väder idag (men blåsigt) så gjorde vi en lekparkspremiär för detta året. Kan allt bli en imorgon också om vädret och Knodden tillåter det. Och är det någon som är sugen på att följa med så är det bara att höra av sig.

Fan vad jag älskar våren!

Kommentarer:

1 Zannah:

Ja, det är riktiga vårbilder.

2 Cecilia:

Härliga bilder på en mycket härlig pojke =)

Kommentera här: