. Klockat Förvärkar .


Vi gick och la oss direkt efter middagen. Danne somnade medan jag slumrade och vaknade av förvärkar till och från. Jag gav upp efter ett tag och la mig och läste i tidningen Mama istället medan jag klockade värkarna - enbart för skojs skull. Kan meddela er att det först var omkring 11 minuter mellan dom, vilket efter ett tag sjönk till 9 minuter för att sedan försvinna upp i rök. Snacka om att bli dissad. Men än är det allt ett par veckor kvar så det är ingen fara.

Men jag lovar - jag kommer gå över BF datum den här gången också.

Kommentarer:

1 Ann-Sofi:

Han har verkligen humor den där pysen därinne!

2 Zannah:

En liten påminnelse om vad som komma skall:)

3 Tanja:

Med min äldsta dotter hade jag förvärkar redan från månad 6 och jag var öppen 3 cm. Det var sängliggande som gällde i stort sett, men flickan kom inte förrän 2 veckor innan beräknad förlossning ändå.

Kommentera här: