. Helvetes Natt .


Jag sov till 13.20 idag. Det är skandal! Bara för det så kommer jag ha ännu svårare att somna ikväll. Typiskt. Jag ska iallafall aldrig mer ta några sömntabletter har jag bestämt mig för. Jag tog en igår och gick sedan och la mig i sängen för att kolla på Big Brother. Jag somnade men runt kl 2 vaknade jag igen.

Var helt seg i hela kroppen, trött men kunde inte somna om. Mina armar domnade bort, mina ben domnade, det susade i öronen och jag bara grät och grät för att jag fick sån panik. Så jävla otäckt! När klockan var 4 och jag inte hade lyckats somna om än så bar Danne in platt-tv'n till sovrummet och satte igång timern på den.

Vi somnade runt 6-6.30.
Never again I tell you!

Kommentarer:

1 chayenne:

sv: Äggen är från Willy's. Korgen och koppen är från Stegen och resten av pysslet låg i källaren :)

2 Annika:

Ja det är ett bra löfte för det är nog bra att äta så lite piller som möjligt nu. Hoppas du för sömn ändå.

3 Linda:

Usch, det låter riktigt läskigt. Förstår att du inte vill ta dem igen!



Jag lyssnar på ljudböcker i sängen. Om jag inte blir trött av dem så har jag iaf tillbringat tiden med en bra bok. :-)

Kommentera här: