. Grillning & Färdknäpp .

Det blev grillning hemma hos Chris och Lollo ikväll. Fläskfilé, potatissallad och majskolvar - damn vad gött! Efteråt så blev det bebismys och myggjagande. Det värsta med att sommaren är påväg är att då kommer de förbannade myggorna också. Usch och fy och blä!

Nu är det "bara" 3-7 veckor kvar innan knodden kommer. Det syns verkligen att hans pappa längtar väldigt mycket. Men den som väntar på nått gott... Jag putsade förresten 6 st fönster idag, resten tar jag imorgon. Förstår dock inte varför det skulle räknas som en "färdknäpp" då jag inte tycker att det är jätte ansträngande direkt.

Jaja, kommer han så kommer han. Men räkna inte med det hörrni.

Kommentarer:

1 joanna:

du kan ju alltid ta och vicka på en pilates boll :) den öppnade mig i raket fart ;d så det tror jag på att det sätter igång och "vickar" ner bebben i mål ;D

2 Marie:

Kul att göra sig fin och gå och äta gott efter att ha suttit hemma och haft tråkigt så länge :)

Sällan man sminkar sig eller för iordning sig så då blir det lite extra kul att bli bortbjuden även om man inte behöver göra sig fin egentligen.



Myggorna dissar vi fett om man ska uttrycka sig sådär coolt som ungdomarna gör :p

Kommentera här: