. Graviditets Uppdatering .


Var som sagt på MVC en sväng idag
på morgonen för att kolla lite hur det stod till med mig och Knodden. Med mig är det betydligt mycket bättre då HB't har gått upp ännu mer (från 97 till 115). Så här högt har jag inte haft sen inskrivning den 8 november då HB't låg på 116. Än känner jag mig inte jätte mycket piggare men antar att det beror på värmen just nu.

Knodden mådde bra han också och storebror fick lyssna på hans hjärtljud som idag låg på 122. Sömntuta. Inatt sov han däremot inte och Danne låg och lekte med honom ett bra tag då jag sov. Han hade tydligen varit väldigt vild och pressat, sparkats och boxas.

Antar att det var inatt som han vände sig
. Ja, för det har han också gjort. Nu ligger han inte med huvudet nedåt längre utan har placerat sig så han ligger på sidan (inte säte). Inte konstigt att min mage står rakt ut när han ligger så... Motstridiga unge. När han inte får komma ut så vill han komma ut och när han får komma ut så lägger han sig fel.

Ligger han likadant om 2 veckor så blir det att vända honom med våld.

Kommentarer:

1 Linda:

Vad skönt att järnvärdet är såpass bra iaf! Nu hoppas vi bara att ni slipper vändningsförsök, för det ska väl inte vara för trevligt. Här snurras det också hej vilt, sickna vildingar vi väntar. :-)

Kommentera här: