. Bingovinst & Slödag .


Inte hänt så mycket nämnvärt här idag. Marie kom förbi i morse och drack morgonkaffe med mig, Danne och Elias (som drack saft) 15 min efter att jag hade vaknat. Hon är punktlig den tjejen. Sånt gillas! Efter att hon hade åkt hem så gick jag mest omkring och kände mig rastlös medan sonen spelade på Panfu och sambon testade nått nytt spel på PS3't.

Runt två tiden så tog Danne med sig Elias och cyklade till lekparken igen medan jag gick hemma och styrde med annat. Sånna där nödvändiga saker som att förbereda maten och sånt. Skit kul. Känns som att jag inte kommit igång riktigt idag. Annars när jag är rastlös och har tråkigt så brukar jag pyssla med nått eller få ett städryck - inte ens det har jag fått.

Ikväll vann jag iallafall 200:- på BestBingo.
Alltid nått.

Kommentera här: