. Spöken, Finns Dom ?

Spöken & oförklariga saker är något som fascinerar mig. Jag har alltid varit intresserad av sånt. Det både skrämmer mig & lockar mig. Kanske beror det på att jag själv varit med om en hel del oförklarliga saker. Kanske var jag intresserad av det redan innan de sakerna hände. Det kommer jag inte ihåg.

Vad tror du? Kan man finnas kvar i "den här världen" när man gått bort? Kan de döda "prata" med oss och har du varit med om något som du inte kan förklara? Jag hoppas, & tror, att allt inte tar slut efter detta liv.

Visste ni förresten att de faktiskt råkade filma ett spöke när de spelade in filmen "Tre Män & En Baby"? De såg den inte under själva inspelningen utan upptäckte det först när filmen visades på bio.

Ser ni spöket i videon ovan?
Ledtråd:
Den är inte där när de går till bebisen.
Men kolla när de går tillbaka...

Kommentarer:

1 frida:

usch, de va ju lite läskigt.. =/ bara står där och stirrar..

Kommentera här: