. Nördarna Slår Till Igen .


Jag hade tänkt att ta en powernap nu när jag kom hem från skolan. Den planen sket sig rätt så hårt eftersom min sambo och hans kompis, THE nörds of the nörds, satt och spelade ps3 !"#¤%&/() när jag kom hem. I tv-rummet. Utanför sovrummet.

De har tydligen bestämt sig för att det är viktigare att vinna lite trophies än att hålla mitt humör på en jämn nivå. Detta är ingenting de uttalat högt men min humörsmätare börjar redan sjunka sakta men säkert och jag drar förhastade slutsatser. Egentligen borde jag ta bort proppen i proppskåpet...

No one messes with the pregnant chick.

Kommentarer:

1 Marie:

Näh fan sova måste man få göra när man har bebbe i magen. Vet ju bara hur trött jag var, hade kunnat ligga i sängen dagarna i ända.

Nog måste de ha förståelse för det tycker jag :)

2 Anne svarar...:

Marie

Haha. Ja, det borde de ju ha tycker man ju. Men jag sa inget till dom att jag ville göra det, men eftersom de hade suttit vid både datan OCH ps3't så antar jag att de hade sett det på min status själva redan ;)

Men nu har jag drabbats av matkoma så jag ska nog sova snart iallafall :D

Kommentera här: