. My Crave .


Har smällt i mig två portioner pastasallad med kyckling och F E T A O S T ikväll. Damn, vad det satt fint. Det där med att äta lite men ofta funkar inte för mig när det finns fetaost i närheten. Funderar faktiskt på om jag ska ta en skål till...

Jag har fått något konstigt behov av att tugga (äta) på nått hela tiden. Inte för att jag är hungrig utan mer för själva ätandets skull. Tänk bara att sätta tänderna i en stekt, avsvalnad köttbit... åh vad gott! Tur att jag stoppar mig själv från att göra detta så fort jag känner att jag vill.

Jag skulle likna en strandad val vilken dag som helst annars.

Kommentarer:

1 Cornelia:

Åh Grattis till lilla bebisen i magen Anne! Så mysigt! :) Grattis igen.. och ät hur mycket Fetaost du vill, ;) Kram/Cornelia

2 Lina Hassinen:

Hej anne! All apetinas fetaostar är gjord på pastöriserad mjölk och för det andra så är väl nästan all fetaost det. All "normal" iaf, ;-) Sen kan man ju va lite aktsam för okända märken..Jag har iaf ätit fetaost konstant i typ 9 månader nu så ;-) Kram!

Kommentera här: