. Man of the Year .


Mådde inget bra igår när vi skulle gå och lägga oss. Magen var svullen och jag hade sånna där RLS liknande ryckningar i benen. Jag kände mig som Jabba the Hut och jag kan svära på att jag, från vissa vinklar, nog kunde misstas för att vara han. Vid sånna tillfällen så känns det extra skönt att ha en sambo som sätter sig och masserar bort svullnaden på magen och får en att känna sig lite bättre.

Som om inte det skulle vara nog
. Imorse när jag skulle skjutsa E till dagis så fick vi inte upp någon av dörrarna till bilen. Jag stod säkert i 30 minuter och försökte både med våld och tändare. Tror dessvärre att E fick höra ett par ramsor, riktade till bilfan, som han inte skulle hört egentligen.

Jag fick tillslut se mig besegrad
och gick in till Danne. På gränsen till arg och uppgivengråt satte jag mig på sängen. Han höll om mig och sen gick han ut för att försöka han också. 10 minuter senare var E och jag påväg till dagis. Har jag sagt hur mycket jag älskar min sambo (och son - självklart) ?

Om inte så säger jag det nu.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Masserade han bort svullnaden på magen? Tryckte han ut kotten? :P

2 Anne svarar...:

Jennifer

Haha. Nej, kotten är ju inte svullnaden. Svullnaden är för att jag hade ätit för fort (och kanske för mycket ;p ) inte så långt innan vi gick och la oss. ;p

Själv göra - själv ha ;D

3 chayenne:

Herregud... Min sambo kom inte iväg direkt heller i morse. Cykellås hade frusit som f*n. Han höll på i 20 min

4 chayenne:

Förresten, vilken härligt bild :)

5 cherie:

Skitsnygg header! :)

6 Anna:

Vart brukar du ladda ner teckensnitt i från? Kram A

Kommentera här: