. I Feel You .


Är jag knäpp på riktigt? Jag tror att jag har kunnat K Ä N N A bebisen röra sig där inne i ungefär två veckor nu.  Jag är 98% säker faktiskt. Jag hörde med dom på MVC om det faktiskt kunde vara så och de sa att det var ganska ovanligt men att det mycket väl kunde det.

De frågade även när jag började känna E röra på sig i magen och det var redan i v. 14 och det är där jag är nu. Med E berodde det på att moderkakan låg bakom honom och  "tryckte ut" honom mot naveln. E's pappa kände de första utvändiga sparkarna redan i v. 17, vilket är väldigt tidigt (eller..?).

Denna gång vet jag ju redan hur det känns, vad det är jag ska "leta efter" för känsla. Inte många veckor kvar tills Danne och E också känner.

Längtar. ♥

Kommentarer:

1 Johanna:

Ville bara säga grattis till bebis, även om jag är den sista du vill höra det ifrån kanske. Grattis iallafall.

2 Anne svarar...:

Johanna

Tack så mycket :)

Varför skulle du vara den sista jag vill höra det från? Som jag sagt innan; sluta tro massa saker!

3 Johanna:

Iallafall så är jag jätte glad och ledsen för att jag inte får dela detta underbara med dig. Men du finns i mina tankar och jag tror det kommer bli en jätte fin bebis.

4 Anne svarar...:

Johanna

Ja, jag känner likadant. I vanliga fall så hade du varit den första jag berättat det för, men du valde bort det.

Dannes näsa kommer den att få iallafall... :)

5 Joanna:

Grattis Grattis :D Är överlycklig att du och daniel ska bli föräldrar :) Hoppas allt går super duper bra nu :) och jag kände också min bebis sparka as tidigt :) var runt v 13-14 Tycker det bubbla/fladdra fin fint där inne då :) Grattis åter igen :D

6 Anne svarar...:

Joanna

Tack så mycket. :) Hörde nått om att du ska ha bara några månader innan oss? Stort grattis till dig också :)

Kommentera här: