. Lita På Min Playlist .


Min playlist och jag är otroligt syncade. Är jag osäker på hur jag mår så behöver jag bara sätta igång den och den hittar själv låtar som speglar mitt humör. Är jag glad så undviker spellistan all depp musik, när jag är arg letar den upp massa hårdrock/metal och när jag är ledsen så blir det emo låtar.

Just nu verkar jag må lite si så där om man ska lita på musiken som strömmar ut från mina högtalare. Den har hittills hunnit spela:
  • Kid Rock feat Sheryl Crow - Picture
  • Melissa Horn - Med ena foten utanför
  • Sara Löfgren - Kär var det sista som jag ville bli
  • Robbie Williams - Sexed up
Inte de mest positiva låtarna kanske?


"Märkligt att det skulle vara så svårt
Att svälja sin stolthet och be om förlåt"

- Sara Löfgren -

Kommentarer:

1 DONKEN:

DU kan va word! :P

hehe.. åååwh, liten liten bejbiss! tänka sig att de vart så små en gång i tiden. och du och jag har också varit det! minsann. synd man inte minns nåt av det, själv. hehe... pöss!

Kommentera här: