. Semester & Midsommar .

I fredags bar det av till destination: Midsommarfirande. Så jag, Danne, Challe och Sara packade bilen halvfull med våra saker och gav oss iväg på den 27 mil långa resan till Ullared (GeKå's) för att campa och fira midsommar.


Sara och Challe är inte vana vid roadtrips...


Midsommarafton firade vi genom att koka färskpotatis på kokplatta, äta burkskinka, gräddfil, m.m. Sillen skippade vi. Egentligen hade vi inte behövt äta nått med tanke på att våra norska grannar åt tillräckligt mycket för att mätta hela campingen. De har lämnat bordet en snabbis under tiden vi varit här.

 


t.h Våra matglada grannar


Idag har det varit klarblå himmel hela dagen så var vid sjön och badade en sväng (läs: dom - inte jag). Jag har smörjt mig frenetiskt med cocosolja hela dagen för att försöka bättra på brännan eftersom jobbet börjar ordentligt på tisdag.

När vi kom tillbaka till husvagnen så fick jag sysselsätta mig själv bäst jag kunde eftersom de nykära tydligen hade vuxit ihop under natten och Danne fick igång internetet till sitt älskade ps3.

 

Men jag klagar inte. Jag har det förbannat bra!

Kommentera här: