. Ingen Hunger .


Jag har en hamnat i en sån där period igen. Då jag inte känner någon hunger och vid bara tanken på mat så mår jag illa. Trodde att jag hade kommit över de perioderna i mitt liv. Tydligen inte.

Det är inte så att jag inte vill äta. Jag kan helt enkelt inte. Vissa tycker säkert att detta är skit bra och skulle vilja ha det likadant med tanke på att man går ner massa, men det tycker inte jag. Jag vill inte att det ska vara så här. Det är inget jag valt själv.

Och mat är något av det bästa som finns dessutom!

Kommentarer:

1 Marie Oskarsson:

Skittråkigt när det är så. Själv brukade jag få så då jag va singel, konstig anledning kanske men av någon lustig anledning så försvann aptiten totalt.



Så tråkigt att äta själv också men man kan ju inte tvinga vänner att äta med en varje dag ;)

2 l:

nä fy så hemskt!hoppas det löser sig o att matlusten kommer tillbaka!ingen vacker bild du hade lagt till detta inlägg!

3 Mimmi:

Sv: Så lite så :)

Nä, man ska aldrig behöva välja mellan människor i sitt liv.



Vad jobbigt att ha så, mest när man verkligen vill äta. Har en kompis som har haft så där. Men har du så här mot all mat? Eller kan du få ett sug efter fetare mat eller har det att göra med att du inte orkar göra maten?

Kommentera här: