. För Att Slippa Missförstånd .


modell: jag / fotograf: sandra westman


Eftersom så många frågar varför jag mår dåligt så kan jag ta det med er här så slipper ni gå runt och TRO massa.

Det är mycket som händer runt omkring mig just nu. Saker som jag inte kan styra över. Bl.a så är jag en sån person som tänker mer på andras behov än på mina egna och jag har märkt att jag inte kan fortsätta så.

Tänker inte hänga ut några personer
eller alla dessa rader av olika händelser som hänt. Det har jag min låsta blogg till och där har jag printat ner endel av VARFÖR. Mitt mående har hur eller hur ingenting att göra med att jag vantrivs på jobbet eller nått sånt - för det gör jag verkligen inte. Jag älskar mitt jobb.

En rad olika händelser under en periods tid har resulterat i detta.
Räcker det för er?

Kommentarer:

1 kirre:

Anne, man behöver inte berätta ett jäkla dugg för någon. Visst att folk undrar men det har väl inte de med att göra. Om någon undrar vad jag tjänar tex så brukar jag säga, skit du i det. Är de riktigt jävla nyfikna så går det att kolla iaf. Problemet för dig ligger i att du avslöjar för mycket i bloggen samt att folket i H-fred/V-by kommun är så jävla nyfikna. Jag hör redan lite rykten om varför jag har köpt ett hus i vimmerby tex. Men jag bryr mig inte och det är ingen som har stake nog att komma fram och fråga mig för de vet nog vad de får för svar: SKIT I DET DU, jag vet jag är lite otrevlig det kanske du också ska börja bli samt lite mer hemlighetsfull.



Mvh



Direktör Ch. Johansson om jag får be.

2 Blogginnehavaren:

Kirre

Haha. Du är klok du big brother. Men de får ju inte veta nått egentligen. De tror kanske att de vet men egentligen vet de inte ett skit.



Med tanke på hur många som läst idag och hur många som kommenterat så behöver man inte vara ett matte snille (som jag) för att räkna ut hur många nyfikna idioter som läser min blogg.



Var det en god väg till att bli lite mer otrevlig? ;)



MvH Syster till Direktören.

3 Cilla:

Heeej gums. Allt bra me dej? Ta en kaffe nån dag? puss & kram

4 Blogginnehavaren:

Cilla

Hej Gumman!

Ja, det skulle vi kunna göra. Jag är halvt om halvt ledig i morgon, hur ser det ut för dig?

Btw; skicka ditt nr till mig på FB.

P&K

Kommentera här: