. Det Sket Sig .


Jag åkte till jobbet idag eftersom jag igår tyckte att jag iallafall skulle försöka jobba lite idag. Men redan när jag gick upp så kände jag att "Det här går fan inte". Jag har feber, är genom förkyld, ögonen rinner, jag får hjärtklappning så fort jag anstränger mig och luften går inte ner helt i lungorna.

Så jag åkte till jobbet, som jag lovat chefen att jag skulle, och sa som det var. Hur jag mådde och att jag kände att det var bättre att jag var hemma idag också och försöker jobba imorgon istället. Annars blir det antagligen samma visa nästa vecka i.o.m att jag inte får chansen att bli helt frisk.

Hur eller hur
så fortstod han (jag har en bra chef) och jag sitter just nu invirad i en filt i soffan, med en petflaska med vatten och en kopp honungste framför mig.

Jag kurerar mig för fullt.

Kommentarer:

1 Marie Oskarsson:

Låter som helt rätt taktik. Jobbigt att vara så sjuk i denna värme också. Hoppas du blir bättre fort så du kan gå och jobba igen och ha kul, och såklart komma hit på söndag.

2 Angelique:

Krya på dig :)

Kommentera här: