. Snygg-dag .


Idag är det en bra dag.
Det är en sån dag då jag faktiskt förstår vad folk menar när de säger att de känner sig vackra när de är gravida. Efter att ha sett mig i spegeln och insett att det faktiskt inte syns på mig att jag är gravid om man ser mig framifrån eller bakifrån så känner jag mig riktigt snygg.

Visst; från sidan syns det gott och väl att jag väntar barn och vissa skulle nog gissa att jag är längre gången än "bara" halva tiden men magen är annorlunda den här gången från när jag väntade E. Då växte jag både på bredden och framåt, den här gången ser det ut som att jag mest växer framåt. Men som sagt - det är 20 veckor kvar och mycket kan förändras på den tiden.

Men idag är jag het.

Kommentarer:

1 Johanna:

Jättefin

2 entertainer:

Härligt...sköt om dig och njut av tiden.En gravid kvinna är vacker, hon bär nytt liv inom sig ;)

3 Lukethedrifter:

Jag gillar dina strumpor. :)

Kommentera här: