. Right Here. Right Now .


Idag fyller världens bästa bror 30 år - min. Han kläcktes på självaste lucia. Om några veckor så fyller min syster 22. Hon kläcktes på nyårsafton. Riktigt pricksäkert där av mina föräldrar. Fast båda skulle iofs varit födda tidigare än detta så riktigt så pricksäkert kanske det inte var?

Idag har jag även gått 40% av graviditeten. Vecka 16+0. Varför ska tiden gå S Å långsamt?! När vi hade gått ut med det till alla så gick tiden snabbare ett tag men nu verkar tiden ha stannat igen. Vår bebis är beräknad att kläckas den 30 maj, Danne tror att den kommer komma tidigare än det och jag hoppas verkligen att han har rätt.

Kommentarer:

1 Johanna:

Mmmm mysigt :) nyfiken på vad det är för kön ;) lycka

2 Johanna:

haha intressant! :D grattis till honom!

3 Rebecca:

Ja vad spännande:) Ja vi ska nog ta reda på könet. För att ja är jävligt nyfiken & de skulle underlätta lite med planering och allt. Ska ni ta reda på könet?:)

4 elin:

mysigt. såg dig ju på konsum och det bara lyste om dig =) louise var oxå beräknad till den 30 maj men hon ville ut lite tidigare så hon föddes den 27 maj =)

Kommentera här: