. Min Kloka Trollunge .

Mina graviditetshormoner knockade mig idag. Jag grät och grät och grät (jag som aldrig gråter annars) och Elias råkade få se det när han kom in i rummet då Danne stod och höll om mig. Samtidigt som han ser att det är OK och att alla kan gråta så vill jag inte att han ska se mig göra det. Nu när han skulle sova så kom detta upp på tapeten.

- Mamma, du grät förut...

- Ja, men du; nu när mamma har en bebis i magen så kan jag börja gråta lite när som helst även att jag inte är ledsen eller har ont någonstans.

- Varför blir det så? Gör bebisen så att du gråter?

- Njae, inte riktigt, men det kommer massa saker i min kropp som gör att jag blir ledsen och gråter fast att jag inte behöver gråta.

- Du är magisk...

Kommentarer:

1 Madde:

Haha, dessa söta små trollungar... de vet precis vad de ska säga :) Hoppas du/ ni mår bra annars? Kram

2 Jennifer:

Va sött! :)

Kommentera här: