. Fina Vännen .

Det var inte mycket att hurra för när det kommer till kläder för gravida i Vimmerby. En liten rund klädstång hittade jag inne på Belsebub och där hängde inget av intresse. Däremot hittade jag jätte mycket fina kläder till E. Blir att shoppa när lönen kommer. Fyra hjärtan glömde jag helt bort så jag får ta en tur dit på fredag.

Kompenserade den dåliga shopping turen med att åka hem till finaste Marie och tjöta lite med henne. Och så stor hennes Isabelle har blivit sen sist jag såg henne! Inte stor som i chubby baby, utan stor som att hon är så stadig i nacke, hänger med så mycket och pratar stup i ett.

En mycket lyckad dag trots att jag får fortsätta att klämma ner röven i för tajta byxor.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Fyra hjärtan finns inte kvar i stan, så vitt jag vet. Däremot ligger "Hemma hos Emma" på samma ställe som den affären låg. Om de har mammakläder vet jag inte, men fina bebiskläder har dom :)

2 Frida:

Finns fyra hjärtan kvar i stan? Hemma och Emma ligger ju i samma hus som Brödstugan nu... =/

3 Marie:

Kom på det, att om du är desperat eller så, så har jag ju ett par snygga mammajeans (enligt mig snygga iaf) de är ljusblå. Har även ett par svarta cargobyxor. Och en virkad beige kofta om du vill låna.

Kommentera här: