. Big Problem .


Vi står helt namnlösa till den lille killen i min mage. Varför vet jag inte riktig, men om det hade legat en liten tjej där inne så var vi helt på det klara med vad hon skulle ha hetat. Jaja, vi får väl spara det till en annan gång då.

Trots att det är 20 veckor kvar av graviditeten så vill jag inte riskera att stå där (ligga) utan namn åt Knodden när han kommer. Så blev det när E kom. Vi kallade honom för "Plutten" hans första två levnadsveckor bara för att jag och hans pappa inte kunde komma på vad han skulle heta.

Så namnförslag till tillskottet är välkommet!
Inget vanligt och inte heller något som ingen kan uttala.

Kommentarer:

1 Anonym:

Magnus, Olof, Rutger, Sten, Roberto, Claes, Leif, Thor. Fina namn!

2 Anne svarar...:

Tina

Ja, dom är väl helt ok flera av dom. Men de är ju sånna "svensson namn" som typ Erik, Martin, Jonas osv.

Hade det inte varit för att pappan sätter sig på tvären så hade bebisen fått heta Sigge. Någorlunda vanligt, men ändå inte, och det är lite "klös" i det. ;)

3 Bollan:

Jag gillar ju namn som "hör ihop" med syskonet, fast det kanske inte är lika vanligt i dag att man har samma begynnelsebokstav. Våra heter ju Robin och Rasmus. Men Jag vet inte mer vad andra sonen heter men börjar misstänker jag på E, det finns ju många fina namn på E, Elliot, Elias, Emil, men om jag valt i dag skulle jag nog valt Vincent, Theo, Tim, Noah. Svårt det där. Oftast ser man det när han är född med - sedan gör man väl oftast tillägg av namn från släkten.

Men hoppas allt är bra med dig och önskar Er Gott Nytt År -

Om du vill är vi sugna på att plåta dig med magen:-) eller ja till och med syskonbilder kanske vore nåt

Kram Bollan

4 Jessica K:

Wille, Theo, Wiggo, Rasmus, Emil, Linus, Kevin, Erik, Amandus, Pontus, Johannes, Adam, Robin, Alexander, Dennis, Calle/Kalle, Simon, Sebastian :)



Kanske inte din stil eller något du gillar men en liten hjälp på vägen kanske det blir? :D

5 Anonym:

Elliot. :)

Kommentera här: