. Äntligen Jämn Vecka & Fredag .


Nu blir det att hämta min fina lilla trollunge på dagis. Som jag har saknat honom! Men denna gång stannar han en dag längre än vad han brukar och så kommer han en dag tidigare veckan efter det också. + 2 dagar för mig. Underbart! ♥

Idag blir det att åka till mamma/mormor och baka pepparkakor, leka med mostrarna (självklart är brors sambo inräknad där) och gosa med kusinen. Kanske mest jag som hoppas på att få gosa med han iofs. Men vem kan klandra mig; sist när jag försökte så tvärvägrade han bara för att han blivit så mammig nu.

Jag tänkte att om jag håller tyst så kanske han inte märker någon skillnad på mig och Jossan, som har ungefär lika långt mörkt hår som mig och oftast uppsatt. Han behövde bara vända huvudet och titta på mig sen började han gråta.

Den lätta gick han inte på.

Kommentera här: