. Viktigast I Förhållande .


Vad är viktigast när det handlar om förhållanden?


Ska personen vara snygg? Eller är det som det sägs att "allt blir vackert genom kärlekens ögon"? Är ett bra sexliv en stor del i ett bra förhållande eller är det viktigare att man har kul tillsammans och litar på varandra?

Jag vet att jag själv skulle svara att tillit och ärlighet ligger högt upp på listan för att ett förhållande ska funka. Att kunna prata med varandra om hur man tycker och mår, utan att ens partner ska döma en, är också en viktig ingrediens.

Dessutom så måste jag erkänna att ett bra sexliv ÄR viktigt för mig i ett förhållande. Inte det viktigaste men jävligt viktigt. Man hör alltid folk som försöker intala sig själva om att "sex inte är så viktigt" trots att jag inte känner många som skulle klara att gå utan sex.

 

Jag klarade det jävligt länge och Målle klarade det ett tag.
But then what?

Kommentera här: