. Robert Pattinson .


Jag har aldrig fattat varför det är sån hysteri kring Robert Pattinson a.k.a Edward Cullen. Kan någon förklara det för mig? Det var inte minsta lilla hysteri omkring honom när han spelade Cedric Diggory i Harry Potter så varför nu?

Är det själva grejen att ni tänder på vampyrer or what?! Jag tycker inte att han är snygg någonstans. Enligt mig så ser han ut som en pundare som inte vaknat upp ur ruset ordentligt och jag blir inte upphetsad what so ever av honom.

Så nu var det sagt.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Självklart är det vampyrgrejen! Vi vill ha samma som Bella! Hett hett hett!

2 marre:

HAHA, tack! det där har jag velat få ut mig med! :D vad är grejen?

3 elin:

visste inte ens att han är med i harry potter filmerna =P

4 ev:

Tycker inte att han är så speciell, men det är själva karaktären i twilight som är så charmig ;D det gammeldagsa talet osv.

Kommentera här: