. H&M Shopping .




(klicka för större bilder)

Gjorde en beställning på H&M igår. Köpte bl.a höstjackor till mig, E och Danne. När jag kollade igenom beställningen nu igen, eftersom jag glömde vad det var jag hade beställt, så upptäckte jag att alla våra jackor går i grönt. Enda skillnaden är att min jacka och E's är khakigrön och Dannes är mörkgrön.

Hmm... ja, det kanske kommer se dumt ut när vi är ute och går alla tre men passar man i grönt så är det bara så. Hur de får den "gula" färgen på min BH och mina hotpants till ljusgrön förstår jag inte riktigt dock för på bilden ser de citrongula ut.

Något missvisande bild?

Kommentarer:

1 Marie Oskarsson:

Vilken snygg jacka du beställt, tycker mycket om den. Har beställt kläder från H&M jag med som kommer nu i veckan. Älska kläder!

2 Blogginnehavaren:

Marie

Tack gumman! :)

Ja, nu behövdes det köpas in en del både för humörets skull och för vädret. Mycket roligare att handla på nätet än i affär ju :p

Ses i morgon.

Kramar

Kommentera här: