. Fynd & Skolstart .


Då var det dags att sätta sig i skolbänken igen. Fick ett schema  som jag är väldigt nöjd med. Ledig helt på måndagar och sen är det uppdelat bra de andra dagarna då jag har vissa då jag pluggar massa och vissa då jag inte har många lektioner alls.

Var iväg till Stegen med Marie en sväng idag på förmiddagen. Damn vad saker jag hittade som jag vill ha - S K A ha! Billigt och bra var det också. Åh, vad jag älskar loppisar och second hand. Nu är bara kruxet att hitta en plats till det här hemma där det ska stå.

Och övertala baby om att vi ska ha det.

Kommentarer:

1 Marie:

Fan vilket trevligt schema :)

Ja det fanns väldigt mycket snyggt på Stegen, mer än jag väntat mig.

2 Lizette:

Vilket chill schema =) Är ändå så glad över att jag gått klart all skola. Jag var rätt skoltrött :P

Kommentera här: